Verklaring van het regeringsteam over de concentratie van kooplieden

06 juli 2018 - 16: 51

Voor de concentratie belde vanmiddag op de werken die momenteel in de stad worden uitgevoerd, wordt de lokale overheid gevormd door PSPV y compromis wij willen:

• 1. Ik betreur ten zeerste het partijdige en gepolitiseerde gebruik dat sommige oppositiepartijen hebben gemaakt in de concentratie waartoe de Dénia Local Trade Manager heeft opgeroepen. Een concentratie waarin meer dan is aangetoond dat de meerderheid van de aanwezigen de diverse commercie van de stad niet weerspiegelt of vertegenwoordigt.
  •

• 2. De aanwezigheid van vertegenwoordigers van andere economische sectoren van de stad die andere eisen aan de overheid stellen, maakt duidelijk dat het doel van de concentratie niets anders was dan het politiek afmatten van de lokale overheid.
  •

• 3. Van de lokale overheid zijn we van mening dat de concentratie totaal ongerechtvaardigd was, aangezien het ronduit onjuist is dat er in Dénia een rozenkrans van werken is. Tijdens de zomer zullen er slechts twee werken in de straten van de stad zijn, in de Calle de la Mar en in Plaza del Aartshertog Carlos, aangezien de rest van de herontwikkelingswerken zo goed als klaar zijn.
  •

• 4. Wij zijn van mening dat de herontwikkeling van de commerciële gebieden van de stad een startpunt is voor het herstel en de activering van de traditionele en lokale handel die over het algemeen zeer moeilijke tijden doormaakt. De werken zijn meer dan nodig. De begunstigden van de werken zijn alle burgers (buren, kooplieden en bezoekers) die jaren van verwaarlozing en gebrek aan investeringen in het verbeteren van de stad hebben geleden.
  •

• 5. We herbevestigen onze toewijding aan alle handel in de stad. Om dit te doen, gaan we de komende dagen zitten op de vergadering wanneer we worden opgeroepen door de algemeen directeur van handel, om zij aan zij te blijven werken met de overgrote meerderheid van de stadshandelaren op basis van dialoog, respect en consensus.
2 Reacties
  1. John zegt:

De waarheid is dat degenen onder ons die het zonder partijdige ogen zien, slechts twee werken observeren: Calle Colón en Plaza Archiduque Carlos.
    De rest lijkt een andere visie te hebben om andere belangen te verdedigen.

2. Jose zegt:

Ze kennen geen schaamte, bovendien zijn ze blind