Communiqué van de Local Board Fallera vóór het uitstel van de vakantie

11 maart 2020 - 14: 57

Zodra de beslissing van het ministerie van Volksgezondheid en het ministerie van Volksgezondheid om de viering van de mislukkingen 2020, het JLF Dénia-team komt woensdagmiddag samen met de politieke leiders van de stad om de reikwijdte van deze maatregel te beoordelen.

Er is geen referentie in de geschiedenis van de partij, er zijn veel twijfels die zich voordoen en daarom zullen we al onze inspanningen doen, met inspanning en toewijding om de beste oplossingen voor deze buitengewone en ongekende situatie te krijgen. Vanmiddag is er een bijeenkomst in de plenaire zaal van het stadhuis met de leden van de assemblee, en 2020-posities, om de situatie en mogelijke oplossingen voor deze evenementen uit te leggen.

We vragen het hele fallero-collectief in onze stad om het geduld te hebben dat nodig is om tot de beste oplossing te komen. Met ieders werk zullen we het bereiken. De handelingen van de LOKALE RAAD FALLERA DE DÉNIA wordt de komende dagen uitgesteld.

Laat een reactie achter